Pagini

miercuri, 11 februarie 2015

remediu kp 12

acum sau atunci oricând în vârful lumii artist agramat nu știi să urli 
scoate pixul scoate arma vor sângera cu toții la sfârșit știu vei mai cere două porții 
ești nimic ești nimeni și asta-ți place maxim parte-n parte cu viața mototolită într-un taxi
vrei neapărat să știi ce cred cred că toate te-au trădat măcar o dată în secret
poate sunt un nemernic nu caut scuze viața merită trăită până-ți pleacă de pe buze
episod următor acum ești pregătit jumătate dintr-o jumătate de cafea la plic
deschide ochii inima oricum n-o poți deschide încă nu poți să crezi că n-o să mai vină 
stai liniștit așa suntem cu toții plutim într-o barcă și cântăm pe porții
parte dintr-un vis pe care nu l-ai cerut parcă ai muri din nou iar vrei bani cu împrumut
poate că nu semăn în fiecare zi cu mine maturizare forțată n-o să ne-ntâlnim vreodată
îmi schimb scrisul după-amiaza oricum nu mă vede nimeni nu-mi schimb gândul niciodată încă îmi e dor de tine
mai bine poate că nu știi de toate astea ce s-ar fi făcut adam dac-ar fi rămas cu coasta
constructiv ca o epocă părea că s-a stins n-am zis nimic la timp deci m-am apucat de scris

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...