Pagini

marți, 10 februarie 2015

Ninja Jazz Cinci Calmează Furtuna

numere de ne-nțeles se rotesc pe ecran încerc să nu rămân doar la mine-n cap 
n-am nimic de declarat plătesc tot ce-am stricat neapărat
m-am întors cu spatele la mine poate că-mi revine respectul de sine
de ce și pentru cine suferi de ce nu te-ascunzi în nuferi
de ce și pentru cine suferi de ce de ce de ce 
abracadabra înseamnă creez ceea ce spun aici acum 
e vorba de bani e vorba de bani e vorba de bani
adunătură de golani se cred poeți uneori sunt poeți eu sunt praf băieți
așa că zbor când vreau cu cine vreau și unde vreau mă-ntorc aparte
scriu o carte de bucate ce bucate nu știu ce primate eu vin din cer tati
cânt jazz atunci când tu mă iubești când pleci îmi vine să vomit pe pereți
poate sunt la fel de slab canoe de hârtie în care să plecăm departe 
o zi de vineri și ea nu mai vine aștept în florărie cu flori în mână pentru zile de mâine 
gata viața de câine mare chimie între noi chiar dacă eu eram gunoi 
poate că și tu ascunzi ceva asta nu e treaba mea se-ntâmpla cum se-ntâmpla și toate aveau rost 

ora cinci ceai cald trepte calme nu mai cad gata jihad gata jihad
ochii tăi în inima mea ochii tăi și nu mai pleca
miroși a toate florile și arăți ca toate florile io miros toate florile
miroși a toate florile și arăți ca toate flori io miros a toate florile fericire ce doboară bolile
nu știu te-am așteptat nu știu cum dar am rezistat acum gata deschide aripile, acum gata, nimeni nu mai face plata

tot ce-a fost se-ndreapta viața nu e dreapta dar o facem dreaptă rai pentru cine-așteptă 
fii înțelept de-o dată totul are să fie totul are să fie
am văzut cu ochii mei și-ncă văd cu ochii mei am văzut cu ochii mei și-ncă văd cu ochii mei 
poduri vechi peste care trec am rămas credeam ce credeam nu știu nopțile-astea vișiniu miros a vin și asteniu
mă cheamă mă cheamă sunt eu însumi plânge dânsul îi dăm ceva să șteargă se-aud sirene poliția cerului cerne aur păsări fără blesteme scrie tare cineva o să le găsească săptămâna viitoare
sunt propriul flaut se-aude tare până-n zare până-n zare până-n zare
prind culoare are sau n-are are aripi pentru viața viitoare

odată demult odată demult
te-ascult acum ca și cum aș fi fost mereu supus
aș fi crezut că se poate 
s-ar putea să plecăm lăsam fapte bune
porumbei ne salută porumbei 
porumbei ne salută porumbei
porumbei ne salută porumbei
porumbei ne salută porumbei ne salută ne salută ne salută
mintea ta crează tot ce știi
mintea mea te iubește negreșit
ploua se-auzea ceva cunoscut
ploua se-auzea ceva 
ploua se-auzea
zeauzea zeauzea

trebuie să meriți e capitolul patru marinarul ne răspunde nu mai dau bani la psihiatru
plec iar pe unde dar nu plec singur te iau cu mine vreau să cred în facerea de bine 
nu mai rabd nu mă mai supăr pe nimeni te bucuri prea mult nu te-ntristezi deloc 
ăsta-i drumul astea-i calea eu sunt zarea
din zeama asta o să ne hrănim toți uite-mă mă vezi mai poți 
dă vina mine dacă vrei să dai vina uite am văzut lumina seamănă cu tine
te iubesc te iubesc d-aia cresc înfloresc

dincolo de mine se vede-o crăpătură văd tot ce trebuie să văd pe bune 
ceea ce e o să fie oricum d-aia vreau să stau cu tine d-aia vreau să fiu mai bun
stai se-aude un claxon te respect un proces în care în care o să afli care-i scopul acum
rar se-aude răul rar aud toporul rar mă mai simt singur rar mă mai simt singur rar mă mai simt singur
o suită de evenimente interiore o să te-aducă la tine nu te întreba nu te îndoi nu te mai speria 
semn semn semn de carte până la sfârșit o să știi porcii se îneacă

trag tare trag tare ne vedem în viața viitoare așa mi-a zis așa mi-a zis așa vă scriu așa să rămână
aud un pick-up de ce nu pui laolaltă creația ești răspunzutor pentru tot ce te doare piază bună o șansă pune în balans
nu prea mult aici nu prea mult acolo grijă în bătaia vântului adăpost cuvântului
capodoperă e sinonim pentru viață stai în față învață n-ai pierdut ești nimic ești nimeni asta nu e rău e bine

inspir când respir plin de detalii ca dali tu ești prietenul tău cel bun fără medalii
calm ca marea când e calmă vesel ca soarele căzând în palmă
ia-ți ce ai nevoie e destul pentru toată lumea ca-n arca lui noe ce calumea 
formă formă conținut o s-o iei oricum de la-nceput 
nu plânge viața-i sânge dumnezeu e oxigen dacă nu știai acum știi
acoperiș cald sunt neserios ca o seră ne vedem diseară pe platformă aceeași eră

aici sunt toți artiști declarație de dragoste pentru împărăția fricii
ce e negru-s doar cuvinte ce alb păstrez în minte alb și negru sunt o singură culoare ține minte
aceeași pentru toți aceeași pentru hoți aceeași pentru morți aceeași oameni 
zbor în baloane către mine însumi n-am plătit n-am plătit destul să mă lovească mă ridic acum
am rămas în copac hai și tu neapărat o să ți se pară că toți aleargă dintr-o țară într-o altă țară
eroare țările nu există ce lume ce lume nu fi ca ei dar nu uita că ei sunt tu e ok 
și nimeni și nimic și nimeni și nimic și nimeni și nimic și nimeni și nimic 
când cânt se unesc toate gangurile într-un gând n-o să uit niciodată n-o să te uit niciodata epoee neterminată viața caută-i substața

acum închei acum gata sper c-ai auzit sper c-ai înțeles că nu sunt mai bun că și pe mine mă doare
unii au nevoie alții n-au nevoie ai grijă de tine filosof ca noe n-o să te schimbi dar o să se schimbe ceva
atitudinea altitudinea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...