duminică, 15 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 4

mă trezesc într-un pat cald de mătase cu gândul la gândul ce nu mai plecase
și păsări oase și fete frumoase înnodam în muzica-diazepam
urmărește lumina părăsește vina iart-o și pleacă hai încă o dată 
jazz-ul să urle clopotul să bată va fi o dată ca niciodată 
m-am întors în viitor dar am pană la motor cineva să mă ajute cred că nu mai pot să zbor
alt etaj alt nivel nu mă simt pregătit nici nu știu de ce am mai venit
ce caut și ce mă caută ce lume nebună ce lume curată ce lume pentru oameni goi ce ziceam oare de noi doi
mai bine pe vladimirescu unde florile mele vesele nu cresc cum crezi tu
fată de niciunde cu ochi de nicăieri de ce mai vrei să sper eu mă obișnuisem să pier
poate mâine același loc aceeași oră aceeași pană la motor c-așa ne place nouă poate-ncepem o mică lume nouă 
ce motiv nemaipomenit pentru ceea ce încă nu s-a pomenit n-o să zic n-o să scriu nicăieri înțelegerea dintre primări 
acorduri gangsteri apă de la robinet s-au așezat toate e perfect

am o bărcuță cu care mă plimb am o bărcuță cu care fixez nimbi 
am o băcuță cu care te văd dau din mâini de nu mă văd scap de prăpăd
anotimpul opt anotimpul nouă câte poți să scrii când ai vrea să plouă 
câte poți să faci câte poți să-mbraci câte poți să spargi 
n-ai ce-i face cinematograful tace grădina tace pianul tace iarba tace 
adina tace cerul tace cristi tace totul tace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...