sâmbătă, 14 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 2

analfabet fericit pune mâna și trăiește tu tre' să-ncepi să vrei să fii
păi până când bă tată lasă tată ne vedem pe partea cealaltă
acolo unde dinozauri cu ochi pisică mă caută să-mi spună pe unde să mă-nsoțesc și cu cine 
o să dai de multe regine dar niciuna n-o să țină la tine 
d-aia tre' să ți tu d-aia tre' să ți tu 

mă-ntreb de ce să mai sper s-ar putea să fiu altfel 
ce poezie ce vis frăție corector inutil
dacă aș muri mâine n-aș muri mâine aș cam vrea să te văd
aici e lumea aici vaporul aici lumina aici femeia toreador

într-un pahar cu cai alergând te-am găsit pe tine nu știu ce făceai de fapt
s-ar putea să se ia de noi s-ar putea rămânem aici  
mare cadou plouă cu inimi peste noi de pe pereți
dau petrecere în subsolul ființei mele să nu-ndrăznești să lipsești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...