Pagini

joi, 19 februarie 2015

muzica de pe dig

tu crești papagali eu ascult jazz nebun din '74 și parchez departe 
de toată lumea aici sunt doar eu cu mine am găsit lumina ce ca lumea să nu mă crezi
am venit să-mi dați și mie am venit să-mi dați și mie o porție de viață de la cofeterie
cu ce să fie? cu ce-aveți, răspunde bărbatul, dar dați-mi-o mie - așa să fie
și pleacă ca și cum n-ar fi fost niciodată pe-această stradă - uau
apare-n roma m-apuca voma zborul ăsta turbulent mă vă face să uit 
privesc în cuib la măruntaiele mele mici îmi cam vine să cânt
miros a pământ a tine cine locuiește în catacombele de lângă mine
cine mă privește plec de-aici las totul într-o coadă de pește zââmbește 
viața-i doar o clipă o să plecăm cu toții oricum nu-ți mai fie frică
ce mică-i lumea atunci când știi că mai ai doar un pic, nu?
ploaie de vară ne plimbăm cu dricu' nu-i nimic nu poeziile astrale au un aer ambigu 
prieten cu frigu' știi sigur 
singura unitate de măsură e timpul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...