duminică, 15 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 5

întins înăuntru caut ieșire spre mare în colacul pneumatic de salvare
conving fiecare femeie de la-nceput că nu merit atenție adăpost apă de băut 
tu cine ești mă-ntreabă nemurirea sunt eu răspund nu-mi mai știi privirea
iartă-mă a trecut multă vreme acum mulți-mulți alții îmi fac probleme
la lumina lumănării ai apărut nu știu cum de unde ce-am făcut
luni de zile nu mă mai ridic pat eram bolnav acum vindecă-mă șah mat
n-am vrut să par prost crescut am crescut mahala cum putut
mâinile pline de vopsele capul plin de tine capul plin de ele
ca o girafă greu să m-ajungi ca un leu rămas pe drumuri greu să m-alungi
calamitate naturală eram un om singur acum un om sigur vezi că se varsă vinul
tot ce-am vrut a fost tot ce-am vrut a fost pare că știu totul pe de rost 
în elementul meu ca un delfin pentru partea asta-n care redevin redevin 
se-aprind luminile se-aprind nu mă vede nimeni adina știe ce simt
schematic în matcă vând hârtie plină ochi de amintiri de copilărie
amor și amnezie uneori mă-ntreb ce-mi datorez eu mie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...