Pagini

marți, 10 februarie 2015

aripă, fă II

vizită la psihiatru apoi în ospiciu acolo sunt prieten cu baniciu 
da' nu ăla pe care-l știți voi te rog io adu-mi viața înapoi 
și-l fac să moară am un pitic în cap îmi cere să-mi caut o sfoară 
da' eu cu frică pășesc de mic vă cânt prohodu' parte-n carte ca olanda ce să zic 
eram bun de ceva acum nu sunt bun de nimic încă vreau să fiu bunic 
dar nu știu cum nu știu cum poate să mă-ntorc din drum ca o urmă de parfum
cânt singur macii vând iluzii copacii andaluzia un vis frumos da' nu-sentâmpla
ghinion ghinion ghinion tot așa ia-mi discu' o să vezi se-nchid pliscuri când zbor de pe piscuri 
artist nu dar mi-e la fel de greu ca evreilor din groapa comună sunt tot eu scriu ca un ateu
razna plec pe lună începe-așa începe-așa piesa nu se termina piesa nu se termina
dar cu cine să semăn sau ce să semăn ca să crească curajul copiilor uitați pe creastă
caut lumină și să mă găsesc pe mine nu-mi place ce vine n-am control n-am bani de mașină

nu știa ce-i făceau dar voia să plece
nu știa ce-și dorea numai apa trece
nu știa ce-i făceau dar voia să plece
nu știa ce-și dorea numai apa trece

e ca atunci când vrei ceva și nu poți avea nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...