sâmbătă, 14 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions

vin de departe vin de pe marte cine ești cine ești 
vin de departe vin de pe marte aduc mii de povești

într-o zi de vară într-o zi de toamnă într-o zi de iarnă zi de iarnă
plin de mine plin de tine mai ales respirația capătă sens
astronom astronaut copil pierdut și regăsit poți să-mi scrii o să-ți scriu poezii 
cri cri cri toamnă gri nu credeam c-o să mai vii
oraș trucat neapărat să scap de-aici pilot automat al viselor mele nescrise 
am două mâini cu care pot să nasc lumi dar am ales să te nasc pe tine oricum
prietenii-s dezamăgire cioran avea dreptate știi foarte bine
ce s-aleg între a fi și fi încep să scriu frumoase dizarmonii
dar tot gol în mine dar tot gol în noi probabil nu-mi folosește la nimic să fiu hardcore 
vremuri pierdute case uite poate-ți sună a regret e doar noapte mă-nchid în mine neliniștit ca o carte
aud oameni țipând perdele căzând soldați ajungând acasă în gară adorm plâng ca altă dată 

înc-o dată înc-o dată strigă curajul de pe strada cealaltă
înc-o dată înc-o dată strigă curajul de pe strada cealaltă
înc-o dată înc-o dată strigă curajul de pe strada cealaltă
înc-o dată înc-o dată strigă curajul de pe strada cealaltă

promit o să mă fac bine toți extratereștrii se vor bucura pentru mine
infinit sau o clipă poate cu ce o să rămânem din toate
fă-ți cruce tată totul o să fie ca-nainte știi asta
fă-ți cruce mamă o să plec de-acasă o să plec de-acasă
ați vrut un băiat normal nu un așa zis poet cu gândul ca scandal 
trompete-n cap trompete-n cap salvarea o să rămână girofar

o dată pe pământ o dată la mine-acasă univers ți-arat io artă
de la balconul meu mă cred dumnezeu lui nu-i pasă ne-nțelegem marfă
cum e viața ai grijă la copcă ai grijă la mâini ai grijă la votcă
cu ce te-ai ales nu-i nimic o se-nveți din mers
mor mor mor mor mor mor salut sunt ursul aviator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...