Pagini

duminică, 15 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 6 (gadget)

națiune mică și complexată am ajuns la berlin ce faci tată
n-aș fi crezut niciodată c-o să mă-ndepărtez de ființa minunată așa obișnuiam să fiu unicul fiu 
că pe celălalt l-au îngropat și nu mai știe nimeni ce mai faci andrei ești bine
bine bine lumea e cam grea o să apese pe tine dar nu uita niciodată dacă n-ar fi contat n-ai fi fost aici
m-aș fi născut normal dar ar fi fost prea simplu ar fi fost banal
ai grijă ce-ți dorești nu uităacă băieții pești vor să piară mai repede ce vorbești

hip-hop pentru inimă hip-hop pentru inimă hip-hop pentru inimă știi bine o să fie bine 
a-aha-aha uite-așa trece viața a-aha-aha uite-așa nu mai trecea
a-aha-aha uite-așa trece viața a-aha-aha uite-așa nu mai trecea
eram într-o pădure și mă rugam la mine însumi de pe celălalt mal verde-opal
nu știu de ce tată unii ne naștem bine alții niciodată
hai lasă îți place să fii artist impresionezi femei ai picat la fix
fix și jum'ate matelot pierdut la orele de matematică gina venea printr-o poantă cuantică
nu mă inspir de la nimeni toți scriu ca mine și eu ca mine 
lumina mă ține-ntr-o troacă de porci aici îmi locul tu să nu întorci

ha-ha-ha-ha-ha uite-așa venea mă iubea 
ha-ha-ha-ha-ha uite-așa pleca mă lasa
ha-ha-ha-ha-ha uite-așa eram terminat
ha-ha-ha-ha-ha aș mai fi trăit un pic de fapt

mă simt ca și cum aș fi ajuns în țara minunilor fără răspuns
ja-po-nia uite-mi aripile nu mă-nțepa călătoream
fără niciun ban fără întrebări fără supărări fără supărări
mare junker amor piersic ion creangă
ești într-o dungă mi-am n-o să te trezești din vis
ca pasărea phoenix ca fapta duminică mă-ntregea cumva dar nu știu ce făcea dar nu știu ce zicea la pian mai cânta
arhanghel mort știi că nu mă mai suport

ha-ha-ha-ha-ha uite-așa venea mă iubea 
ha-ha-ha-ha-ha uite-așa pleca mă lasa
ha-ha-ha-ha-ha uite-așa eram terminat
ha-ha-ha-ha-ha aș mai fi trăit un pic de fapt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...