Pagini

duminică, 15 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 12

credeam că n-o să-mi răspunzi că n-o să-ți pese stăm de 20 de ani la aceleași mese
ne vedem din nou ne vedem din nou ne vedem din nou ne vedem din nou
doi zero zero doi capela sixtină o să treacă pe la noi
doi zero zero patru am nevoie de tine pe post de psihiatru
doi zero zero șase treci de carcasă ajungi la oase
doi zero zero opt luminile orașului mă-ngână peste tot
doi zero zero zece negri mititei mă caută-apoi le trece
doi zero zero doișpe sfârșitul lumii o să ne coste
doi doi doi doi am rămas blocați în mașina de gunoi 
doi îmi cer iertare zilele-astea negre îmi fac de petrecanie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...