Pagini

luni, 9 februarie 2015

ochi în ochi

poți să-mi zici ultimul lautar, pă-trar per-fect su-flet de-fect
încerc încerc cercul se face tot mai drept încerc încerc cercul se face tot mai drept
mi-am dat viața cu var, ai crede că degeaba, ha-ha-ha, noroiu-și uită graba
anapoda-ncerci să mă furi la cântar, martie putred n-am fost nu sunt nu voi fi ceea ce par 
ceasuri blânde pământul singur om singur m-arunc din linguri big up fraților singuri 
am saltele moi împotriva tuturor în toată casa scărilor poți să-mi zici apolodor, tenor la cercul polar al viselor

colorat rescriu ca mitică canaru' reprofesionalizat peste noapte salută-ți groparu'
nimic personal așa se vede de la mine din acvariu litere litere litere litere craniu
depășit de timp de trei sud est închis într-o pasăre amară refuz să cresc
cearcăne peste fes am intrat în subteran duc acasă viermii de pe tavan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...