Pagini

duminică, 15 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 8 (not outro)

ja-po-nia așa o chema ziua-mi lumina noaptea mă ghida
ghiduș din fire am pierdut-o repede aș da zile de la mine să mai fiu o zi cu tine 
să sară la gâtul meu să zică m-am întors să zică mai are rost
argumentări stări plimbări flori cu aromă de alcool alt cord în pieptul meu
nu mă mai cred un zeu pentru tine aș fura un troleu cu care să te plimb pe soare
să nu te-ntrebi niciodată unde-ai greșit oare lumea-i un palat mare nu-l locui singur
să sară la gâtul meu da l-am iubit și eu ce derbedeu așa făcea mereu

andrieș cea mai frumoasă zi o să trădezi și tu știi în cea mai frumoasă zi
rime care l-ar supăra și pe arghezi măncând frezii cu obezii
din curtea cojilor aruncate în treacăt pe linia ferată

lumea asta e un vis îl visăm toți lumea asta e un vis îl visăm toți 
lumea asta e un vis îl visăm toți lumea asta e un vis îl visăm toți nu ne-ntâlnim
uite lumea cum se-mpătură în mine uite lumea cum se-mpătură în tine 
uite lumea cum se-mpătură în noi doi copii udați de ploi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...