Pagini

sâmbătă, 14 februarie 2015

adina - the jazz jousters sessions 3

o să-ți mulțumesc reprezint ceresc parte pământ parte cine sunt
identități pierdute mașini ale timpului umbrele rupte ăsta e stilul lui
într-o zi ca oricare alta poate ți se pune pata vrei să pleci în malta
cu banii de-alocație băiat bun fără obligații 

cuvintele nu-nseamnă nimica n-alungă frica nu fac nimica 
nu zic nimica stau la antipa unde-i bunica hai dă-mi aripa 
zbor d-aicea pace așa mi-a zis îngerul a jurat că nu se mai întoarce
ai gust de saturn io nu mai plec acasă dacă e pot să dorm sub mară

poți să-mi dai să mănânc ce vrei tu poți să-mi dai să omor ce vrei tu
poți să-mi dai să acopăr ce vrei tu descopăr cercu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...