Pagini

marți, 2 decembrie 2014

switch up grime

ea mi-a zis că sunt artist, da' eu sunt băiatul trist care se lasă de scris să știți io v-am zis 
plec în abatoru-n care îmi cerea mâncare îmi cereai și aripioare pasăre cu mâini de floare 
și ochi de lut și io-am zis că te ajut îmi deschid și eu spinarea și te-ajung
mă lovește dumnezeu de undeva de sus am căzut la polu-opus lumea e cu josu-n sus 
sunt un înger bețiv obtuz abuz de voce dar tot ce zic e-atroce
îmi plac pietrele și fluturi și verdele cerului începutul gerului e înăuntrul inimii din pieptul lui
al cui ești tu ascunde-te sau poate nu o să vină apocalipsa că prea mult îți simt lipsa m-ai lăsat doar cu eclipsa
am ochelari anti-preludiu dacă se va trezi îl mai omor o dată pe claudiu fac din noapte-noapte
din cine din mine m-am hotărât dau foc la file somebody stop me uite-mi frați pinguinii amanetații și delfinii
totu-i cu bini când se termină cu mine cu mâinile pe pieptul ei gândindu-mă la tine 
totu-i cu bini când se termină cu mine cu mâinile pe pieptul ei gândindu-mă la tine
poet în submarine nu mi-e milă de nimeni șarpele stă pe vine îți amintești de mine
dacă nu te-aduc înaintea tutror am în mână un topor vopsit în tricolor
totu-i cu bini când se termină cu mine cu mâinile pe pieptul ei gândindu-mă la tine 
totu-i cu bini când se termină cu mine cu mâinile pe pieptul ei gândindu-mă la tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...