Pagini

luni, 22 decembrie 2014

straight up

compas compasiune contrar contradictoriu în zilele bune unde ești cum e zi-mi cum e cum e 
compari necunoscutul cu neconoașterea de sine pe bune algoritm națiune pierdută în sume sumerian deschide-te asumă-te 
marțian magician vă fac să dispăreți abracadabra cadabra cadabra macabra
am scăpat din hotelul în care cuvinte strâmbe ne erau mâncare pentru creier și inimă doamne ține-mă
pânză de păianjen ține-mi de urât o să curăț casa de arbori la-asfințit 
de la-nceput n-am vrut să vă sar de gât în rest aș fi putut să fac orice trăiam în coceni fruntele și fundele câmpia și muntele
mută-ne-ntr-o țară mai mică să nu ne mai fie frică izopren soartă mitică globalizare criptică
cine-am fost și cine sunt mă țin cuvint e am tot ce am sodoma gram cu gram sunet alocam greierilor cânterăți din habar n-am

alungă tu ce trebuie-alungat ascultă tu ce trebuie-ascultat
acum și-atunci și-ntotdeauna pun tortul la bătaie să vadă
capricii carotidă calamari camarad canotaj ascuns de baraj 
ne vedem în viața de după în viață de după sau în spatele blocului din diazepam 
dar nu dispăream nu știu de ce ce ne ținea ce ne voia ce nevoi am acum același drum
sălcii din care iese fum circul neființei asimilând azoți și scrum
sfârșit amintit de basmele ce spun că orice prăpastie are fund unde vom sta destul și-apoi nevertratele din noroi
ele sunt cu noi doar ele sunt cu noi lacătul inimii mele topit de ultimele ploi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...