Pagini

duminică, 21 decembrie 2014

frayed string

am venit am văzut am plecat cu inima plină de rugină și păcat ce păcat
primul mc făcut knock out o pățesc deși n-o caut
nu sunt un model pentru nimeni cum zicea cineva 
mai bine mă calmam poate vedeam și altcineva
viața curgea nu ne-ntreba clepsidrele de țeastă le spărgea

nu câștigam nimic nu uitam nimic nu știam nimic (x4)

universul e atât de mic nu-i atât de mic e atent la tot ce zic
aș mai rima un pic da' mi-am uitat cuvintele în mozambic
am căzut într-un ibric nu mai știu să ies nu-i nimic
o să stau acolo până cerul strigă pic (pic-pic-pic)

da-da până la final da-da e fenomenal da-da până la final (x4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...