Pagini

duminică, 21 decembrie 2014

Mokzart

din mediu-acvatic vin n-am frică de nimeni pește pe viață
mă dau pe gheață antichrist patinator profesionist într-un vis suprarealist
abis neabis mă-ntorc oricum am promis sunt controlor am o mie de bilete-acum
biliard cu bile de aur am figură de maur lăutari eu sunt tezaur
călătoresc în fiecare noapte norii sunt prietenii mei vorbim în șoapte
pe cine mai salvăm pe cine renumim învățăm să zboare versu' meu nu moare așa că merg mai departe
găsesc armăsari așteptând iubind toți într-un gând gangu' vieții mele te aștept plângând
amore mio muschetaru' mi-a sărit muștaru' spulger baru' nimeni înaintea mea spune-mi călimaru

nimeni pe tron nimeni în viață stele nu-s pe cer luna nu mă-nvață (x4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...