Pagini

sâmbătă, 20 decembrie 2014

an II

îți mulțumesc pentru că
crăciunul trecut
erai cea mai frumosă fată cea mai frumoasă planetă cea mai frumoasă ființă
îți mulțumesc pentru tot ce-a urmat bine rău 
ghidul punctul pe frunte chiar dacă nu știu să desfac o înghețată noaptea să fac cadouri
nu e ușor de pus în cuvinte uneori după am știut ce ai simțit 
poate și-acum acum nu îmi cer iertare pur și simplu nu pot să nu spun să nu scriu
cuvintele se adună singure eu doar ating câteva butoane așa apare ceea ce oamenii numesc
așa dispare ceea ce oamenii numesc
deși nimic nu dispare niciodată mi-e dor dor să merg cu tine de mână
să mă speriu de felul cum conduci rupi oglinzi sau să-mi placă sau să 
simt că sunt într-un cocon unde cineva
are foarte mare grijă de mine
crăciunfericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...