Pagini

duminică, 21 decembrie 2014

Knives and Forks II

dă-te-n presă în cutia cu minciuni am venit cu ceva bun de dincolo de mine de sticle și de pile 
abracadabra vecin cu mine însumi pe strada lambada ești ca nicio alta un deliciu noaptea pe pâine moale 
moare toții idioții din cauza la aer impregnat cu poezie plopii se îndoaie foaie verde foaie
împăratul dezorientat regele moare sarcastic din plastic o pășusă prinsă în elastic fantastic
bradul la ferestră să vadă pune muzică cu mine să trecem o dată de stâna de umărul meu care ascultă lin
tot ce se petrece la petrecere devin mai bun ca mine și nu-ți să crezi nu mai e demult un secret
felinarele încep să guste din mine totul vine de acolo de unde am lăsat să crească plantele miraculoase 
să ne păzească de ploile umbroase te gheare și de oase l-am văzut tase căra ce mai căra ce mai căra ce mai căra
piramide dropsuri salată de vinete am fost cuminte o să vină moș crăciun din cutia cu minuni din cutia cu minuni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...