luni, 26 septembrie 2022

ziua 1 - anagrama

ai văzut mările
oceanele
un arc de cerc
omul coboară pe râu spunând
vreau acasă
a crescut iarba atât de mare în grădina asta
că ne pierdem copiii
bagajele părerile de rău
păsările norocul
un pian de buzunar
de nori se prind oamenii când vor să-l vadă pe Dumnezeu
labirintul moale și cald
pâine-n lapte
lapte-n țâțe
unde
cu care prindem energie nedivizată
neschimbată între vămi
sunt cel ce poate
sunt fuga la mare
sunt iubirea care nu știe
sunt joaca
sunt mama și tata
în prima lor zi peste case
sunt tănase sunt
Bega vânătorul
cheia din stomac
dirijorul cu frac verde
sunt cel ce nu pierde pentru că nu are
sunt valea fericirii neîntrerupte
un nuc un castan
sunt păzitorul lanurilor înflorite
dar și a celor uscate
sunt petala sunt bondarul sunt stupul cu tot
am o umbrelă la spinare si-ncep sa-nnot
scot pești cu multe vieți
mici lopeți
logopezi libanezi
coapte livezi
centauri
amintirea despre balauri
sticla plină
eu cred că Mihai e de vină
sună 
răspunde tu
ba tu
ba tu
ba tu
închide tu
am un
cal de mare ce răsare într-o inimă de lemn
o fantă prin care se vede adevăr
o fată urcată în păr
eco eco
trenul 2414 pleacă în cinci minute de la linia cinci
nuntă opinci
vezi ce zici
unt
undelemn
merg la pas cu 
cine știe ce-mparat am
datorii de cumpărat un sfetnic bun
o cupolă
o cupă plină
eu cred că Mihai e de vină
sere sere se repetă se cuvine
sera sabia panta care ne aduce unde vrea
știu ochii ăstia 
apa asta
fuga asta
pădurea asta fără capăt
sunt fiu și-un fel de tată
păun feliat
rege curat
ceas reparat un
stegar stingher sunând la poarta unui castel necunoscut
nu pot să deschid nu știu cine ești și multe alte povesti despre ființă
călătoresc cu un rucsac
sunt beat sunt fiecare om pe rând
sunt mut sunt orb un pic cuvânt
sunt vânt nebun și vântul blând 
ești tu
asta e lumea și-un pic peste
balauri eroi socrii neveste
și-un pic peste
armăsari și zebre tinere
să fie binele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...