vineri, 23 septembrie 2022

george

un mesaj scurt, foarte scurt
să ne cuprindă pe noi, cei născuți acum
să-l cuprindă pe george care dezgroapă păsări și le aruncă în sus, poate-poate
doar că-ntr-o vară de dimineață una a zburat
și ne-am speriat toți
și george n-a mai fost ăla prostu' care azvârle păsări peste râu
am început să ne închinăm lui iar el râdea și nu spunea nimic
ce să fi spus

aș fi vrut să mă învie și pe mine
îmi bag capul într-un butoi și strig de-acolo: am găsit, am găsit

de-a lungul unui râu te văd cum zâmbești
ai uitat să militezi să te revolți să te-nfurii
ai uitat cum te cheamă și din ce casă vii
e atât de bine cu tine
curge muzica prin mine ca printr-un pepene

bune sunt săriturile când e vară
bună e apa când ți se face sete
buni sunt oamenii când știu să dea viață
și să scrie de dragoste
și de la revedere să nu scrie

buni sunt câinii cu covrigi la subraț
pictorii cu normă întreagă
bună e sala asta goală cu perdele negre și scânduri negre pe jos
unde-mi încerc trucurile cu oamenii
iar ei zboară în liniște și râd fără să-i auzi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...