Pagini

duminică, 25 septembrie 2022

doar tu

vrei să ne
și-aici completezi tu
vezi
cum se face că fiecare ar răspunde altceva

am un virme în stomac
am un melc peste umăr
mă rotesc să mă vadă dumnezeu
dar el e cu treburi în baruri
dezmiardă bețivii scuze
cu treburi în grădini
cu treburi în malaesia
dar niciodată acolo unde-l chem eu
am văzut o mască venețiană suflată cu regrete
am văzut un călător care mergea pe apă
bine, nu chiar pe apă
am mii de fotografii în cap
mii de câini care aleargă după câte ceva
și nu prind nimic
până-ntr-o zi când trage peștele cel mare
și se adăpostesc păsărele pe barcă
și ceva mare halește prada
și tu te întorci acasă norocos
doar tu știi unde duce perseverența
uitarea delăsarea
visele
răspunsurile sunt niște întrebări cu capul în jos
rar văd cu ochiul ăsta
suntem toți la fel
suntem toți la
cred că suntem
doar tu știi unde te duc toate durerile
câți șerpi înviați tai cu maceta
și cum s-o strigi pe fata de sus
care-aruncă cu perne și pene și râsete peste oraș
doar tu știi cum să prinzi umbrele
cum să emoționezi un seif
cum să te uiți la mine
doar tu desmierzi pisicile altora

pe o bicicletă
pe o stradă undeva în vecini
cineva încearcă echilibrul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...