Pagini

luni, 26 septembrie 2022

mâneca

am o mânecă udă care se duce tot mai aproape de pământ
vrea să mă părăsească
să doarmă fără mine
să vadă orașul și să se dea în lanțuri
să se pupe pe ziduri
vrea să câștige ceva
să alerge cu caii furați fără hamuri

nu vreau s-o las dar mă mituiește mă aburește
cu vin și prăjituri și promisiuni la o viață mai bună
promite că se întoarce repede
cu cadouri și provizii și scutire de la medicul meu
care cred c-a murit de la tutun

am un gol în cap și-n stomac
amanetez tot și fug după mâneca asta
întreb de ea la sălile de jocuri
la restaurant
n-a văzut-o nimeni

îi simt mirosul
știu că e aici
vrea să se întoarcă la mine
dar cineva nu o lasă
îi promite marea și păpușa de sare
îi zice vrute și nevrute sub un copac
și ea ascultă
deși vrea la mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...