Pagini

joi, 22 septembrie 2022

poate au

poate au dreprate când spun tot ce spun
când fac tot ce fac
toate recenziile și discuțiile
la fel cu cartea anastasiei din care ies păsări și fum
și multe altele în funcție de cine citește

ce ne facem dacă totul e în ordine
dacă barca asta merge doar în sensul ei
și noi cu ea, înspre noi înșine
cu plecările noastre căderile noastre

într-o zi o să-mi amintesc totul
o să-mi folosească doar parțial
o să râd amintindu-mi
apoi o să încalec cu aparatul de fotografiat după gâtul calului
și-o să fac alte amintiri de care iar o să râd

și-o să ne mutăm la bloc și-o să ne mutăm la casă
tu o să mă întrebi ce mai fac
păi, ce să fac
cresc motani, flori, fluturi
am părul tot mai lung
și mă gândesc cum o să fie când o să ne naștem stele
sau canguri sau pisicuțe de mare care stau în afara oricărui pericol
joacă canastă și se miră de cât de frumos e totul în jur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...