luni, 26 septembrie 2022

capitol. sincer

andrei

andrei se strâmba mereu în poze
era felul lui de a ieși din turmă
sau poate doar se simțea incomod
sau nu vedea sensul
oricum
loialitatea lui era destul de mare
poate pentru că tatăl
poate pentru că și el se simțea un pic picat din stele
sau poate că pur și simplu asta era calitatea lui

am mers cu el cu autobuzul
mă gândeam, uau, se poate face și asta
a doua zi mergea la muncă
și pleca când lucrurile erau prea mult pentru el
iar asta e mișto

nu știu cum s-au întâmplat toate astea atât de frumos
unele lucruri pur și simplu se-ntâmplă
nu-nțelegea el tot dar nici nu era nevoie
acum îmi dau seama cât de ușor era totul
cât de simplu
cât de clar

viața merge mai departe
un contor se-nvârte cum vrea el
țările se schimbă
dar multe lucruri rămân la fel



antonia

pe antonia am întrebat-o dacă nu iese la un suc
mi-a zis că da
n-am negociat și n-am explicat nimic
ei mai bătuseră străzile astea
pe drum ne-am întâlnit cu prietenii ei și
de-acolo totul a fost mai ușor

ce bine că universul le face cum vrea el
nu cum vreau eu
ce bine

zice că s-a mai gândit la mine de-alungul timpului

data viitoare când o să fie greu
o să-mi amintesc asta
și-o să zâmbesc un pic


diana

diana a fost la mânăstire
știa ea de ce
vorbea puțin despre asta
în fond ce era de zis
dar ne uitam și la fightclub
mamă, ce tare, uau
uite
se pregătea un festival în zonă
cu trupe și corturi și
era bine



vik

vik era tăcut
foarte tăcut
și emotiv
la un moment dat fratele lui a zis că
a zis ceva dar n-am înțeles
știa el mai bine

ce bine
că la mine-n cap nu era chiar liniște




fata din bar

după ce-am plecat din bar și am ajuns la tibi acasă
când mă spărgeam în figuri cu fata din bar
fata din bar zice: nu credeai că sunt așa, nu?
nu credeai că sunt în stare să port o conversație
sau o conversație interesantă
nu, ăă.. nu, da... ăă.. scuze



ra

se simțea ca acasă
mai fusese-n dormitorul ăla
totuși era rezervată

îmbrăcată frumos
cumva strălucitoare
am observat-o, îți dai seama
dar, ca de-obicei, eram în personaj
n-am zis nimic
nu că n-am vrut, n-am putut

după mai multă vreme a zis că revine-n țară și nu știu ce
am vorbit noi de câteva ori la telefon
mi-a zis ce-o mai supără
și, mă rog, că se-ntoarce și
dacă cumva vreau
am zis că nu
dup-aia că da
nu ne-a prea ieșit
dup-aia mi-a părut rău
scuze cred că
n-am vrut să te simți nașpa
am făcut și io ce-am putut


monica

pe monica de fapt o chema cristina
am fost șocat când am auzit
că bunica ei îi zicea monica
c-așa-i plăcea ei
așa-i ziceam și noi, toți
dar că de fapt o cheamă cristina
ce?
what the fuck?
cum?
m-am simțit mințit dar mi-a trecut repede
monica avea degete mici și frumoase
și pui de pisică
și ne îmbrățișa mereu când ne despărțeam
că.. e despre energie și chestii
nu-nțelegeam noi da' se simțea bine

după
într-o zi
ne-a zis că ea o să plece din țară
o să vadă lumea
am cam râs toți de la masă
sigur s-a supărat
m-am tot întrebat dup-aia dacă s-a simțit neînțeleasă
îmi pare sincer rău
plus că a și plecat, exact cum zisese
și ne-am prins noi dup-aia

recent am văzut niște poze cu monica și mama ei
nici nu știam că are mamă
pen că când mergeam noi la ea să facem cartofi prăjiți
și să vedem filme mișto
nu era niciodată niciun adult acolo

într-o seară mi-a zis să ne vedem
era tristă
mi-a povestit
am ascultat-o
m-am simțit foarte special
foarte special
că dintre toți m-a sunat pe mine
deși mai avea și alți prieteni



tibi

de tibi mi-a plăcut mult
era mai mare
mult mai cool decât ceilalți
aveam nevoie de asta
îi povesteam multe
mă asculta
nu știu cât îl interesa
dar era atent

într-un an de ziua mea
eram plecat din oraș
îl sun zic
te-am sunat să-mi zici la mulți ani
face pfuaa..scuze..la mulți aaani
era pe bune
uitase
se mai întâmplă

într-o seară mi-a zis că îl supără tare niște chestii de care habar n-am
am încercat să îi arăt că îl înțelegem și
să-i povestesc lucruri
a început să sforăie
măcar a adormit
după n-a mai zis nimic despre asta

la un revelion au făcut niște chestii nașpa
nu mie
am trecut cumva cu vederea
dup-aia într-o seară am ieșit cu ei și cu încă o fată
cu care clar nu-mi mersese șmecheria
și, cu mine de față
tibi a ieșit să se pupe cu asta pe-un zid
mi-a zis cineva
m-am supărat și de-atunci nu l-am mai văzut


i

cu i am stat la un ceai într-o piață
era noapte și liniște
era bine și pentru mine și pentru ea
mi-a zis că a avut un iubit dar sunt într-o pauză
m-am simțit mega trădat
m-am speriat
dacă nu e pe bune?
dacă nu-nsemn nimic?
cam fraier

dup-aia am cam dat-o io in bară
scuze
îm pare rău
te rog iartă-mă



an

am vrut să-i fac o poză dar și-a acoperit fața cu mâinile
avea un pulover mov mișto
cu ochiuri mari
și păr frumos

mi-a zis ceva că ei îi e greu
că a trecut ea prin multe
după ne-am revăzut și nu m-a prea băgat în seamă
mi-a părut atât de rău
am fost atât de supărat



oana

oana mi-a făcut poze
și-am stat într-un fast food până dimineața
unde s-a și demacheat
nu m-am gândit s-o chem la mine
am stat acolo
am și filmat ceva de dimineață
a fost mișto
a înțeles ce voiam să fac
deși n-a mai ieșit filmul

a avut multe probleme cu cineva
care era cu cineva
care era cineva
care mi-a zis niște chestii nașpa într-o noapte
când se credea superstar

dup-aia cineva mi-ar fi zis că oana ar fi vorbit urât despre mine
nu mi-a păsat de asta
dar ea mă tot bănuia de niște chestii
care nu s-au întâmplat niciodată
am înțeles și asta
dar după câteva repetiții
mi s-a părut nedrept
și-am plecat
dar e mișto oana



andrei

andrei mi-a povestit într-o seară după ce ne-a plimbat un pic
că a încercat să moară dar au venit ai lui
și că dacă nu veneau, nu știe
am încercat să par cool i-am zis
nu pleci când vrei tu
și uite
mie nu tre să-mi demonstrezi nimic
că nu ne futem
și e ok
și dacă vrei putem să fim prieteni

data viitoare mi-a zis că vorbesc prea mult
ceea ce așa e
dup-aia ne-am mai auzit la telefon
dup-aia a fost evaziv

dup-aia m-a sunat patricia să-mi zică că a scris o scrisoare
și că dacă știu unde e
și plângea
am căutat disperat niște poze cu blocul lui
că nu știam adresa
până la urmă a ajuns cineva la el

ne-am speriat toți
înțeleg acum că-i e foarte greu
da-mi și vine să-l bat
dar înțeleg
și-aș vrea să mă lase să-l ajut
adică măcar să stăm prin parcuri
să vorbim chestii
și să-ncerc să ascult mai atent



mihaela

mihaela mi-a scris chestii drăguțe pe ghips
mi-a arătat bucureștiu ridicându-mă de urechi (parcă)
și a venit cu mine la carnaval
a dansat cu mine
m-am simțit foarte special


șerban

șerban e un puști mișto
e extrem de sincer
e un fel de model pentru mine
dar n-are cum să mă creadă dacă-i zic asta


de-aia

de-aia nu-ți faci prieteni
tu cristi
că te-ai simțit trădat de câteva ori
dar n-are nimeni timp și răbdare să trădeze
să rănească
a fost să fie cum a fost să fie
mai încearcă o dată


sub apă

greta și-a făcut o fotografie cu un ursuleț
zicea că băiatul ei e la meci
altă dată și-a făcut o fotografie în niște ciorapi roșii
era frumoasă
nu știa ce era cu ea se întâmplaseră multe dar eu o vedeam frumoasă
sunt departe țările îndepărtate
și cine să priceapă
și cui să-i vină să plângă când spune adevărul

așa se pleacă
pe vârfuri
să n-audă cei ce strică
cei ce distrug

se aude o melodie frumoasă de dincolo de câmp
și când mă simt neliniștit..


roxana

roxana mi-a zis
am plâns după ce ai plecat, știi?

poți să rămâi, dar doar dacă mănânci
mie mi-a fost rușine să-i mănânc mâncarea
am plecat

mi-a promis că-mi aduce o haină frumoasă din japonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...