Pagini

sâmbătă, 24 septembrie 2022

angoase scuze

angoase mari angoase mici
credeam că am plecat de-aici
cu limba după licurici
tăcerea celulozei peste soarele din piramidă
sunt cu mine într-o criptă râd isteric de invidie
ba că toba ba că melcii ba trompeta returnată
peste mine peste cadă
cu un cap mai mare peste
o petrecere târzie fără muzică și oameni
fără vin și fără foame
am venit să zic că eu
am greșit și-acum e altfel
dar ei toți fantome langa pe la cimitir cântare
cu cine să te-nțelegi

repetitiv ca o sirenă
vulpea e de vină cine
să mai vină să ne dea
și scutire și plutire și pe mama cu yoghinii
am venit cu farfuria
zburătoare da-am scăpat-o
griș cu lapte lipsă fapte este
ultima zi așa că zi
tot ce nu poți să ne zici de fel
am culori în creier pastă
peste țeastă un cocoș care-anunță trei gogoși
știm toți trei că nu contează nu contează
telefon în metastază să vezi fază
se făcea că sunt sau nu
încep să număr da mă pierd pe la 200 sau așa
vin și mă ridică cu amendă și c-o sticlă
ia zi, ce vrei, libertate?
las că-ți dăm noi libertatre și de toate dacă pân-acolo
dar apoi au dispărut
și-am rămas cu întrebarea
și cu bani dar doar mărunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...