Pagini

luni, 26 septembrie 2022

între etaje

că ne-am luat de la droguri 
că ne-am luat de la
cine are pieptul mai tare pumnul mai tare
în coarne cu
oricine 
deși eu am vrut doar să
dar
oricum
1984
fast food
îmi pare rău dacă pricepi
îmi pare rău dacă nu pricepi
aici e un etaj incert
stăm cu insignele la piept și credem
că noi facem timpul să treacă-n buclă
timpul ne înțelege și ne lasă puțin 
avem lift
dar te duce doar unde vrea el
te-aduce-napoi doar când vrea
așa s-au și pierdut câțiva
îi tot sărbătorim
cu cozonac cu spasme și cu vin
pardon, cu cocos
pardon, cu fructe uscate
oricum
acum
apăs pe oricare buton și plec în fum
nu văd nimic în față
nu văd nimic în spate
nu aud
sunt în trecere
nu mi-e frică
nu știu dacă să mă bucur
suntem între etaje
aici fiecare s-a plictisit să mai vrea ceva
ne trimitem scrisori în glumă 
vaporașe
în fiecare zi altcineva e villan 
trebuia să-mi fi dat seama
dar nimeni nu-și dă seama la timp
am o scoică în timpan 
un gândac în talpa stângă
un morar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...