Pagini

luni, 26 septembrie 2022

răvaș

ce e poezia dacă nu ceva care să te facă să te simți
supertare
călăreț pe un cal moale și bun care te duce unde vrei tu
un cântăreț de jazz calm și înțelept

ce e cu tine
nu te mai recunosc
poate pentru că nici pe mine
nu mă mai recunosc

am coarne scurte
și coadă
și nu mai știu cum mă cheamă

sunt un băiat bun
toată viața m-am străduit să fiu un băiat bun
și chiar atunci vine cineva și jbam
flori și lacrimi și mai du-te-n tunisia și lasă-ne
tutun și baklava
serele pline de tineri iubindu-se până la capăt

ce e poezia dacă nu asta

noi sub un pod
noi în podgorii delirați
noi în piesa asta pe care nu vine s-o vadă nimeni
că s-a dat liber la altele

curse de mașini
scandări

ce caut în orașul ăsta cu tine
cu trumpa asta curgându-mi din gură
cu cuvinte pentru toți invitații
și câteva pentru fata dinăuntrul meu

torc
ca o pisică mare
trag cu ochiul
ca o gagică tare
tund gazoane
plimb copiii vecinilor
trag câte ceva pe peliculă
scriu bancuri
dau de băut

ce e poezia dacă nu asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...