Pagini

joi, 22 septembrie 2022

soldat

plecăm la bucurești sau în fapt oriunde
ca să uităm cine suntem
să ne facem o gașcă a noastră de copii la fel de dezorientați care cred că pot schimba lumea
căscând mâncând bând cântând

în fine, am venit aici tocmai ca să nu mai știu
nimic
dar totul se înmoaie în tristețe și necunoscut și non-sensuri
covrigării săli de cinema restaurante
hai să vedem cine țipă mai tare
cine are mai multă încredere
în fine

la final te uiți în urmă și nu-ți mai place nici colo nici colo
gura balenei nu e casa ta casa ta nu e casa ta
un doi trei patru un doi trei patru
hai, nu ne pierde timpul, soldat inimescu
dar inimescu era bolnav de plămâni și obosit și avea să moară puțin
apoi să se trezească și să îi sperie pe toți
cum ai murit tu, inimescule, pentru zece minute
cum l-ai speriat tu pe nicu

o cascadă noaptea asta
în care cad pe moale
vorbesc cu cine ține aprinse stelele
îmi spune ce-mi spune
apoi plec nemulțumit
mă întorc, îl mai întreb o dată
mă trezesc în tăcere și toți pricep că nu e loc de bancuri
și abateri de la regulile din timpul săptămânii

alo. e cineva?
dar nu era nimeni la capătul celălalt
așa că mai întrebam o dată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...