luni, 3 noiembrie 2014

nimic personal

nimic personal
nimic personal
nimic personal
nimic personal
nimic personal
nimic personal
nimic personal
nimic personal
muzică de canibali
muzică de canibali
nimic original
secreții
aprilie
divin
sincopă
declar
călătorie 
la munte
termite
iubire
salvează
șamanul
uimește
omul din tine
râzi
uimește
râzi
crește
dorința
și cade
și cade
și cade
un clopot
mă strigă
nu răspund
deși aș vrea
deși ai vrea
nu mă cunoști
deși acum
ți-am spus ce simt
vei fugi
cu șalupa
cu andreea
cu raluca
ardem 
amintiri 
sinoduri
sinoduri
te sperie
adevărul 
te speriu
totodată
dintr-o dată
viitorul
dintr-o dată
viitorul
dintr-o dată
viitorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...