miercuri, 5 noiembrie 2014

alexandru inadaptabil

acum se scaldă caută restul cară viermi mă privește 
ochi de pește ochii-n sare ochii-n noapte n-o să mor 
degeaba se roagă toți caii degeaba se numără banii
degeaba se gudură fanii degeaba te uită 
argou ca yin și yang alexandru inadaptabil saltimbanc inutil 
pasăre scârbită de viață nu înțeleg de ce fac tot ce fac 
mă transform  dar ceva mă scoate de acolo 
încă nu e momentul plouă încă nu e momentul 
piele udă și strigi pe mine mă cheamă seringă 
se stinge ultimul bec vreau să trec dincolo și nu-mi permite nimeni 
mă știi bine oprește-te la lumina roșie și așteaptă ca un șarpe sătul peste pulpele tale
fără să-ți fie frică fără să vrei să pleci de insula asta pe care am crescut
lilieci oameni timizi gravată robinson mașină de-nvins bătrânul și marea plecare
marea uitare marea felație metafizică metadonă la patru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...