miercuri, 5 noiembrie 2014

lumeamea

cam acolo cam atunci cam acum cam când 
sparg tot în lumea mea de sunete și bând căzând
îmi rog un nou început scot foile pline de lut
n-am mai ieșit de mult n-am mai iubit de mult
n-am mai ieșit de mult n-am mai iubit de mult
mă cheamă nu-știu-cine-sunt-nu-știu-cine-sunt
bun venit în lumea mea de anacoda mut de anaconda mut de anaconda mut 
poezia doare se trezesc toți câinii adormiți sub nori 
alunecați în mare amuțiți de flori
poezii pe tobe privește-mă bine bine? 
poezii pe tobe sunt nimic bine?
cel mai bun scor într-o casă de păpuși criminal fără mănuși
n-o să plecăm prost dispuși aroulaci grămadă aurolaci grămadă aurolaci grămadă aurolaci grămadă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...