Pagini

luni, 6 aprilie 2015

vedenii

mi se zice marc antoniu dimineața scuip plutoniu de dincolo mai încolo vomit litere și haine murdare și largi ca tine 
cănd nu te scoteau din pastile și din palme știm cu toții conjugarea mă-tii-n porții
totul cade și nu vezi sunt plin de bancnote verzi de-un dolar prinse cu miere 
cine câștigă sau pierde unde dau io crește cosmos ca franceza ca o limba mare-ntr-un pantof purtat pe venus  
sărut versus tot ce-mi mai aduc aminte și-acum tragi cu boul care trage făr' să știe de ce trage   
mă uit la tine bag în viteză ca și când tot ce m-așteaptă-i mormânt apoi vin din apă facem și după ne place 
tezaur folcaric ca fuego alergând pe-o bandă d-aia pe care alergi nu c-ai avea ceva în spate da' poate ți la calorii
dac-aș fi fost călugăr n-ai mai fi vrut să mă știi ca pe trenu' ăla ce nu se-oprește-n fiecare gara ce nu se-oprește-n fiecare seară 
să te-ntrebe nu te-ntreabă nu te-ntreabă ce mai faci și tu n-ai decât să taci prins patul tău de maci ce faci prins în patul tău de maci 
clandestin mă clatin că o piesă de lipatii table așteptând un zar vine și te ia acasă unde totul e amar ca un prânz la microunde ca o cină pe trotuar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...