sâmbătă, 18 aprilie 2015

tu

te iubesc chiar dacă tu nu vezi nu vrei nu crezi că asta m-au trimis să fac 
cine nu știu însă din tot ce-aș fi putut găsi aici te-am găsit pe tine de fapt
întâmplare spun unii ce frumoasă-ntâmplare destin spun alții uneori așa pare
corp delicat ochi care știu că toate-ncep acolo unde nu mai știu să scriu
suflet pur la fel ca tine n-am cum să te uit ești parte din mine
din muntele-ăsta plin uneori de plânsete sălbăticiune busole caut rele nu aud 
trag gluga peste și zâmbesc cresc chiar și-atunci când nu mai știu să cresc

singura strofă altele n-am sigura avere altele n-am habar n-am cât va mai dura 
soarele sus mut tura și toate de pe tablă tac uneori găsesc cea mai mare bunătate-n rap
lalele pentru femeile care au avut grijă de tine te-au îndrumat cum au știut mai bine spre bine
nu-s zile destule să mulțumești tuturor și versuri destule să spui toate poveștile lor
talent ciudat izvor apărut din ceea ce numeai neajunsuri în căutare de răspunsuri 
te uiți către cer prea multe gânduri te uiți în foi prea puține rânduri
o nouă zi mâine altfel nu poate fi o alegere aleg să fim doi copii
va fi mai ușor asta pot să promit razele nu se-ascund te invit la un dans pe nisip 
liniște se lasă dor de casă zâmbești zici lasă toate au locul lor și mă prinzi din nou în miliarde de culori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...