Pagini

duminică, 5 aprilie 2015

Delphina

niciodată prea târziu dar oricum nu m-auzi acum 
niciodată prea târziu dar oricum nu te-aud acum 
ce rămâne după fum ce rămâne după moarte 
ce rămâne după ce rămâne niciodată 
nu știu cum am ajuns aici nu știu 
cum se face că nu-mi zici pustiu
tot ce pierd azi se-ntoarce mâine ca un vizitiu 
bătând târziu în sticla ce nu mă mai lăsa să fiu
care-i drumul înapoi nu m-am pierdut nicicând de voi
înapoi la foile mele de nufăr de ce sufăr ce se mai ascunde-n cufăr
stric avioane-n fiecare zi mint zeci de constelații când le spun că nu mă știi

de-aici începe totul aici începe totul 
de-aici începe totul aici începe totul 
de-aici începe totul aici începe totul 
de-aici începe totul de-aici începe totul

har cu fața-ntoarsă către călimară 
în fiecare seară îți spui că mâine n-o să te mai doară
că nimeni nu se-atinge de coroană 
închizi un ochi închizi alt ochi și te trezești om mare
și încă doare și nu știi ce s-a pierdut și cum

ce te faci acum om mare ce te faci acum
ce te faci acum om mare ce te faci acum
ce te faci acum ce te faci acum
ce te faci acum om mare ce te faci acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...