sâmbătă, 25 aprilie 2015

112

bun venit în terminal grijă mare la fundal dumnezeu latifundiar viața de după-n canal
o canalie gust amar apar când alții dispar înnălbesc ca un zidar șase fețe ca un zar 
o să-mi depășesc condiția pe banda a patra apa trece lovește piatra 
recunoaște fiara moartea joia noe rătăcea căutând scânduri la troia
sunt o cușcă cu ochii mari ceva mă vede din oglindă cine pe cine imită
răni peste mine răni peste marte o casă de păpuși deteriorate 
te iubesc dar n-am curaj asta i-am spus n-am mai văzut niciodată dereglaje mari de fus 
din visul ăsta se trezește cine poate moartea nu rămâne-n spate mulțimi cad însângerate 
fum m-acoperă nu mai pot să văd nimic e mai bine ca acasă inimă-n formă de dric

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...