marți, 21 aprilie 2015

subcapitol (iOS 8)

e vară de sfârșit de vară spânzurații ies afară din cutii nu mai vor să piară 
văd numere pare peste numere pare numerologie murdară e vara de sfârșit de vară
din acvariul meu mortuar perpendicular văd cerul un loc la bellu și-o rugăciune din bordel nu
e vară de sfârșit de vară deschid ochii nu mai văd nimic închid ochii nu mai văd nimic
ce urmează-acum salt gellu naum l-am suna să-l întrebăm dar nu răspunde-oricum 
lucrează la ceva nou o barcă sau un embargou 
suna dar suna ocupat acum toți am capitulat stăm în vârful unei lumi și-așteptăm lumina lunii
e vară e de sfârșit de vară ce faci mătușă varvară o-ntrebam bucuros cu câteva secunde înainte să sară
avion cu reacție ia-mă și pe mine-n zbor și mă du în labrador la frații mei vânători de cocori vreau să-i întreb care-i rostul lor
nu mai ies niciodată singur că cine știe ne-ntâlnim oricum la periferie să vorbim să ne-nnoim aripile și să clipim 
codrule ne-adăpostim doar puțin la umbra e vară de sfârșit de vară
e vară de sfârșit de vară crocodilii au găsit pacea universală 
trecem vamă după vamă nu ne-oprim nu obosim nu ne putem întrebări și mai ales nu (ne) gândim
palpită lumea asta palpită ca o piatră cubică/ palpită lumea asta palpită ca o piatră cubică
palpită lumea asta palpită ca o piatră cubică/ palpită lumea asta palpită ca o piatră cubică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...