Pagini

sâmbătă, 4 aprilie 2015

t.b.c.

nu lăsa pe azi ce poți face mâine mi-a șoptit un vechi rabin
considerăm greșeli toate rahaturile și uităm să fim
și de ce și pentru ce și pentru cerc și pentru cer
blocați în tractoare aviatori adiacenți
rup cuști și astă nu m-ajută mă simt ca o pană de elefant nerecunoscută
mulți zic doar atât cât pot eu zic doar atât cât știu
nu mai sună nimeni nu mai sună nimeni și nu știu
cu ce să-nlocuiesc toate astea cum să-mi părăsesc amintirile ca un rasta
asta basta circul nostru s-a-ncheiat acum plătește sau îmi aduc frații și te rad
te halesc de viu atenție am halit oameni ca tine de când mă știu
detenție mâna la chipiu mâna-n buzunar cum apar așa dispar plin de numerar
tango mortal ori la bal ori spital de urgență penitență ce penitență
un ultim vers cu care poate mă ți minte tot ce ți se-ntâmplă rău e doar la tine-n minte
e doar la tine-n minte e doar la tine-n minte e doar la tine-n minte e doar la tine-n minte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...