Pagini

vineri, 23 aprilie 2010

Ludic

Te pierd,
Te găsesc
În casa ce nu era a noastră.
Te chem,
Te-amăgesc,
Cu fructele păcatului ce ne privesc de la fereastră.
  
Mai ştii numele meu?
Da! Tu-ţi mai aminteşti ceva?
Nu ştiu, nu ştiu, nu mă mai întreba
Azi doamna cu cordon zice că vine.
  
Îţi aminteşti?
Or vrea să ştim mai mult decât ştim.
Or vrea să fim mai mult decât ştim să fim.
Or vrea să venim fără venin.
  
O, casa cu încuietori nu mai era de mult a noastră.  
O, sfârşitul ne paşte,
Viermi noi se plimbă-n oase pe la noi
Şi vor, le dăm hotare de mătase.
  
Le dăm şi sufletul din noi.  
Recitator bătrân, fi temperat,  
Nu te lăsa dormind în basme scoase
De sub gravuri date cu ură,
Vom fi aici când ultima bătaie nu va mai fi
Atât de dură.
  
Te pierd şi neştiute nuduri vin,
Scoase din minţi, îmi cer să-nvat să mint.  
Să-nvat să scriu cu o a treia mână,
Să mor doar pentru bunul lor suspin.
  
Te amăgesc, nu mă mai recunosc,
Nici ele nu prea cred că ştiu ce mă apasă.
Aş vrea să dau un telefon
La cel ce-ncurca cheile la casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...