joi, 17 iulie 2014

#

pepenii e acrii pune mâna pe perceptele adevărului petrică pragmatic
credeți că cina cea de cine să se mai întrebe despre mine atunci când corabia cântă prohodul
prohodul cântă karina visează la și tavanul apartamentului de pe strada secum se lasă
cel puțin să scriu dacă școala se termină lumea se termină aparte cu gândul și rămânem
în propria vomă îmi cer scuze am împrumutat pixul ăsta de la un cerșetor aflat în bipolaritate
ia tu tot șefu că pari băiat citit ia tu tot că eu nu mai am ce să pierd sper să mă ia și pe mine cineva să mă ducă departe dar tu fă ce trebuie
alina privește de undeva de după colți și știe că va rămâne singură sincron samsung seringi sinus
acum că totul e pe înțelesul tuturor merg să iau mengina de la subsol de la sergiu care mă așteaptă singur
oricum tabloul ăsta nu-l va cumpara nimeni că aici sunt eu cui îi pasă ca și cum ar veni iarna peste și
acoperișul ar avea mari probleme și scara e-n vizita pe lumea cealaltă cealaltă cealaltă
degeaba te prefaci că înțelegi pentru că nu înțelegi încearcă să dispari și totul o să fie mai bine atât pentru tine cât și pentru iar acum doamnelor și domnilor singurul satelit natural schimbarea
arde sub ochii noștri semeni se scuipă silabe se visează poezii poeți se visează oameni de afaceri sau oameni sau cel puțin se visează arhimede
aruncă ancora arabia lalelelor frumoasele mele răni de după ring să așteptăm împreună ceea ce n-are să se ți se pare și totuși asta e despre mine scriu din buncărul atomic numit acasă unii spun că literatura nu mai poate inova mai bine sau poate mă piș pe lit lung drumul larvelor acum ori niciodată croiește-ți sila sau pe cine dăm vina atunci când e vina ta și pleci și știu că oricum te uiți înapoi stană de pipera aluminiu într-un butoi de bine
barbar brecht știu să scriu cu mâna la spate cu mâna la spice girls gilette aruncă-te de pe ascuns asiduu
și se termină atunci când zic stop. stop. dar pixul se târăște am zis că scriu de pe tabletă mă aflu și-apoi tratament transă când vorbeam despre tu credeai că vorbeam despre dar nu vorbeam despre dincolo de toate astea se află tu n-o să știi și acum
cine spală vasele după petrecere cine strânge mucurile de țigară voma vinul cine pune viperele înapoi în cutii cu micul prinț poate el știe să se împrietenească carmen cum să se simtă un om după ce după ce și te strâng sinurătățile hainele schimbăm uleiul rutele aristotel bă ce pantă conștiința atunci când chiar ești acolo după care dai totul înapoi ca pe o casetă din
darul discontinuu dictează decade dinadins descriu dorul de diamante duminica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...