joi, 17 iulie 2014

ctapsoiodlc

cu tine aș putea să o iau oricând de la capăt
e despre tine fără să știi 
despre platforme vacanțe neanunțate cerșetori și cutii din care am putea ridica un oraș întreg pe care să-l prezinți la arhitectură 
dar stai liniștită, nu va pricepe nimeni
furnicarul poate fi văzut doar prin ochii mei 
ochii mei pot fi văzuți doar prin ochii tăi 
timpul trece istoria mă roagă să scriu pentru 2064
nepoții lui uncristian vor filma videopoeme cu tine nu cu nora iuga
eu voi fi închis pentru anti-poezie și uciderea a douăzecișipatru de vipere roșii
mă vizitezi doar atunci când nu mai știi să scrii sau să trăiești
nu știu care dintre noi îl va iubi mai mult pe celălalt
pe celălalt pe celălalt pe celălalt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...