sâmbătă, 19 iulie 2014

marsupiu noaptea

dă cuc
lapele peste inima lui 
trezește șamanul din tine
învață să vibrezi
nu te încrede în sfaturi sau poezii
babidabummm 
ai început să scrii atunci când nimic nu anunța căde-rea
te-au găsit la un an distanță 
te-au iubit la un an distanță
oraunu orarunu departe de furiile ei 
silabele se adună greu literatura sperie ortacii rând
pe rând rând pe rând 
unde ești și ce urmează după rândul unsprezece
de ce se pierd poeții în ei înșiși de ce
îl visez noapte de noapte pe jjjjjj căzând scuturat de demonii microfonului 
apoi pe toate iubitele călărite de zeul soare

cântă păcătosul
sapă cârțița
scoate apă din apă din apă roagă-te

am trecut dincolo 
las urme ca hansel si gretel știind că nu mă va recunoaște nimeni 
nu mai sper nu-mi mai doresc nu mai astept nu-mi mai plang de milă nu-mi mai înghit inima
aș cânta și eu dar doar dacă are cine să caște gura
să-și desfacă picioarele și să strângă spune-mi tu 
de ce se pierd poeții în ei înșiși 
pentru că ei au înotat în altă apă amniotică
mă feresc de adevăr cât pot dar adevărul iese prin mine ca un abur apoi mă scuipă
inima sare două bătăi dau din cap știu că nu mai am nimic de pierdut
știu că am totul de pierdut totul de oferit
scapă-mă tu 
scapă-te tu
schismă frumoasă ce te vei opri în viața mea plină de cordoane și spânzurători

înger îngerașul meu 
speram să mă fi văzut 
speram să mă fi legănat 
speram să mă fi iertat
înger îngerașul meu 
nu sunt cu nimic mai presus decât ceilalți

așa se deschide o ușă prin care nu știi să treci 
dar te trezești dincolo 
acum gata. ești un mare poet 
tot ce trebuie să faci e să nu te lași dus de droguri 
să nu strivești femeile ca pe niște biscuiți de la-mama
să te uiți în ochii tuturor ca și cum ai putea să pricepi 

elefantul observă
albina observă 

și mie mi-ar fi la fel de greu dacă aș fii în locul tău

auzi ritmul pe care nimeni n-ar putea să-l reproducă scriind și trepte rabatate se lasă peste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...