Pagini

joi, 24 iulie 2014

restul de dubă

sunt analfabel asta ajută
slab iubind doar fetele care nu mă iubesc
la fel ca ianuș
despre mine nu se scriu manifeste
pe mine nu mă dă nimeni afară 
urina mea primește aplauze știu 
spectrul mizerabil gesturi necunoscute
am reușit să speriu scriind 
trăind
tocmai de asta n-o să fac nimic niciodată 
tocmai din același motiv ar trebui să te gândești din nou și din nou 
eu să mă opresc să număr străzile omizile 
ce vezi e continuarea eșecului
pune mâna pe 112 lasă sirena să mă ia înăuntru și spune-mi 
salvarea nu oprește niciodată
ai face bine să te faci bine 
rămân urmele cauciucurilor
special dau atât de prost că-mi vine să mă bucur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...