Pagini

joi, 31 iulie 2014

feminin

când în sfârșit am aflat că voi fi poetă 
c-o s-o ard în baruri proaste lângă cei ca mine pentru că sunt singurii
care mă primesc
și c-o să mă-ngrop în facturi 
că sebastian o să mă lase pentru alta
fix atunci ai apărut tu
am căutat o ceașcă de ceai în toată casa
în tot căsoiu ăla care nu era al meu - știi și tu 
apa picura răbdător din tavan pic-pic
și totuși am dormit acolo câteva săptămâni 
în sunete de trompetă îndopată cu ciorapi sutiene chiloți dolari
nu mai știam cine sunt iar tu păreai destul de ok cu astra
postere cu sex pistols vaginul meu tremurând timid și pijamalele de la mama
interviul ratat din ziua de după și pastilele și 
îți pare rău că n-ai știut să-ți ți gura și să-i mulțumești mihaelei 
pentru sticla aia de coca-cola și pentru felul ei de a fi
eu o să citesc asta și lor o să li se pară că vreau să șochez
dacă voiam să șochez îmi lăsam absorbantele-acasă 
ancora asta e mult prea grea ascultătorii mult prea proști 
pasta asta mult prea albastră

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...