Pagini

luni, 22 februarie 2010

Micul tenor -cantabil-

Când m-am trezit din pat de foi,
Mi-au spus c-au dus-o către nord
Şi am fost nevoit să-i cred,
S-aştept.
  
Au dus-o-n frigul neclintit,
Într-o bărcuţă de nylon,
Lângă un pui de portocal
Şi-un pui de om cu voce de tenor.
  
Şi s-au jurat pe cer şi pe pereţi
Şi mi-au lăsat numai o vorba în cuier,
Femeia nordului, de-acum.
Vor spune toţi cu glas domol.
  
Domol parc-aş fi vrut să fie nervul meu,
Să casc un somn adânc până prin primele poveşti,
Dar s-au crăpat oglinzile pe cer şi mi-au ţipat.
Eu le-am promis ceva.  
  
Mi-a scris în micul bileţel,
Merg să văd viaţă în culori...
Să-nvat să zbor
Să desenez, să mor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...