Pagini

vineri, 26 februarie 2010

Micul pinguin albastru

Şi poate m-aş îndrăgosti şi azi de tine...
Şi poate am pluti pe mare până-n sud,
Toţi pinguinii sa ne-arunce-n urne,
Şi să ne lase-n voia celor ce nu sunt.
  
Şi poate am trăi aşa o vreme,
Îmbrăţişaţi, uitând de frig,  
Am fi uitaţi de duhurile rele
Şi de mici focuri ce se sting.  
  
Sau mi-ai muri în braţe, poate,
Şi n-aş mai ştii cum să mă-ntorc,
În ultimul vapor ce poate să ne lase
Departe de Ecuator.
  
Un bun scufundător se va salva cu siguranţă
De la un nou sfârşit în branşa sa,
Dar toţi, probabil, vor mai rătăci o vreme
Pan' să le spunem că nu pot zbura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...