Pagini

joi, 11 februarie 2010

Marele Nimic - Cadrul 4: (Hoţi la schimb)

Nimic de văzut.
Nimic de ucis.
Nimic de scris, de prezis, de deschis, am zis.
Aveam întinse mâini mai mari  
Şi capetele mă priveau de pe pereţi.
Unul c-o lacrimă în josul ochilor, nămeţi, pistol,  
"E-aşa uşor să mori, e-aşa uşor!"
Mi-e dor de el, zăvor,  
Mi-e dor de drumul dintre corduri şi suflări,  
Mi-e tare sete şi mă dor pe rând,
-Parcă atât de tare-
Izbirile ce ştiu că stau şi mă pândesc la semafor.
Ce zbor mi-aş lua, să mor, de pe clădirile oraşului,  
Ce somn uşor i-aş mai ura  
Şi aş acoperi cu alb să-i fie cald,  
Să nu mai mişte.  
Triste vor să işte ceva nou,  
Dar războiul ăsta-i dus departe de noi,  
Departe de ei,  
Departe de flori ce-mi tot culegi, dar eu,  
Ar trebui să ştii, că mi-am pierdut miros,  
Miresmele-mi râd  
Şi hoţii vor să-mi dea ceva la schimb,
Să-mi fie de-ajutor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...