Pagini

vineri, 26 februarie 2010

3 ori 3 egal 3

Cred că semaforul ăla diform pus imediat la intrare,
M-ar speria acum.  
S-ar speria şi el, m-aş speria şi eu
Şi timp de câteva minute ar fi un haos  
Din care n-am mai şti cine trebuie să iasă  
Şi de ce.  
  
După ce ne-am linişti l-aş servi cu cafea
Şi l-aş întreba de când locuieşte cu mine.
Mi-ar spune că s-au făcut aproape trei ani
Şi cu o tăcere care îţi mestecă fiecare organ în parte,
Ne-am despărţi pe pragul de la intrare.
  
Am uită apoi,
Pentru că întoarcerile din drum
Nu constituie însemnătate  
Într-o poveste atât de plină.
Nu au nimic solemn,  
Nimic de pus la rădăcină.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...