Pagini

marți, 11 octombrie 2022

terrain

am văzut
dar au trecut cu viteza cu care trec 
promisiuni nori dragonii japonezi 
stelele care se grăbesc

am știut
dar am uitat cum uită cel mai mare pește
oceanul omul
zenobia și restul celor prezenți 

m-am întors
am stat cât să văd toți oamenii și obiceiurile lor
soarele dimineața 
mașinile moliile și monștrii imaginați
benzile desenate păsările mici care cândva au fost omul

am băut
două fântâni și am văzut pădurea de sus
pe mine căutând
găsind

acum totul zboară
calmul îmbrățișează planetele
iar ele se lasă 
și chiar închid ochii
în timp ce nimeni nu mai are nimic de spus

soare
peste vapoare cândva epave azi grădini mari
peste alice și căutătorii de bine
peste pământ
peste maeștrii ascunși de lume
peste capetele de tigru
la unison 
ne bucurăm 
în tăcere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...