Pagini

luni, 24 octombrie 2022

sp #1

sunt într-un salon curat verde din zalău
pe pereți explicații despre empatie 
multi oameni la coadă
"să-așteaptă-pă-culoar"

am luat cu mine cartea lenei
citesc
aud: aici vă scrieți numele, numele dumneavoastră
cîmpan liviu
așa să scrieți 
și fiul dumneavoastră
așa să scrieți, că încă vă poartă numele

mai citesc două versuri
mă opresc 
un om mic, foarte mic
în costum și pălăriuță
acum pierdut în pijamale dungate frumos mă întreabă dacă sunt singur
dacă n-am pe cineva
îi zic că am

să nu mănânci carne de porc de vită
de șoarece de pisică
mântuirea se obține greu, foarte greu
apoi Dumnezeu a zis
faceți cum știti 

apoi mă întreabă dacă sunt român și face o glumă despre unguri
îi plac motocicletele
râde
e liniștit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...